piercing!♥

Hej sötisar!♥
Jag har nte bloggat iknow men jag har liksom nte orkat!!
Jag har precis vaknat!!!!
jag har gjort en ny design den blev fin tycker jag .. men jag orkade nte göra en t header... 
 
Jag har fett ont i nacken och så 
jag har fått piercing i naveln!♥♥♥♥
här komer en bild 
 
hihi fint?♥
har längat så mke asso!♥ 
ska kanske t tumba med sanne♥
Vne vad jag ska göra annars!
haha menmen.. 
Jagh tycker att det e fett irriterande när folk typ skriver anonymt och sen skriver elaka saker till en det är nte bara t mig utan t andra också som typ till Tova Evelina Espelundh hon fick jätte många taskiga kommentarer på sin blogg förut!!
Och så .. Förfan stå för det ni skriver och va nte så jävla fega!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fejk piercing palla ljuga ;d

Svar: Och vad fan fick du luft ifrån ?Snälla bry dig inte lilla du!!
Och du din "tönt" som lägger in "anonymt" asså fett feg due!!
Skaffa ett liv förfan!!
Rebecca skyllberg

2012-07-16 @ 16:21:38
Postat av: Johanna

HAHAAHHAHAHAHHHAHAAHAHAHAHAHA Precis vad fick du luft ifrån .. ?
Bra becca..!:s
och det ä ingen fejk peircing!!

2012-07-16 @ 17:26:08
Postat av: Fannie<3

Inte för att jag vill lägga mig i, men det ser faktiskt ut som en fejk piercing..

2012-07-16 @ 17:54:12
URL: http://fannielundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0