nya saker

Hej bloggen 

Ska kanske till min morfar idag saknade honom så mke! han ska flytta till kalsta (stavning) eller vad det nu hette!! Jag oh mamma va och handlade 2 dagarsen! HAr inte bloggat på ett tag juh och då fick jag:
1. En strandkläning 
2. En ny perfym nästan slut!<33 :D haah nää lite fins det ju 
3 En boll
4. Redbull typ 2 styckna! 
5. Nya skor
6. Lite smink
7. ......
hahha inge specielt typ!!:)
Men aa sen igår va jag borta hela dan! va med en kompis!..
 
På onstag o torstag ska jag va borta hela dan också!
Kanske ska va med ida på onstag<33 
och ska va med Ronja på tisdag!<33 
Och på fredag ska jag vet inte vad precis! :D :P
 
Bloggar senare! <33 :)

Kommentarer
Postat av: anonymt

Hur gammal e din morfar?

Svar: typ 65!!
Rebecca skyllberg

2012-07-06 @ 10:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0