TASKIGT-.-

Hej bloggen!<3
Kom nyss hem från badet "Annelöt" ♥ vi va där nog i högst 2 tim! JAg emil & olle & emma
!
Jag har liksom ingen annan o va med här ute men dom som finns vill hag liksom inte va med..

Men iallafal så när vi va på väg hem till dom så säger olle...↓
Olle: Emil jag äe fotfarande sur på dig'
Emil: Men det va juh du som började-.-
olle: men OCH?'
JAg: VAd bråkade ni om?
Emil: Jo vi spelade så sa olle gå dit gå hit gå ner gå upp men skjut ej!!!!!!
Så sa ajg vad töntigt att börja bråka om något sånt'
Olle: men du då?(KAXIGT)
JAg: vadå ?'
Olle: Charlie började ju böla för ingeting!
Jag: HAn blev ledsen för du va så elak!
Olle: Neeeeeeeeeeej har va ju det
Jag: men nej 
balblalblabla
Och så sen lite annat jag inte vill säga men det  va jävligt fegt av en kille oh säga så!
Och då så blev jag arg och gick hem och jag tycker liksom inte det e schysst att snacka om någon som e liksom äns syrra! ¨.¨ Tänk själv olle om jag skulle snacka skit om din lillesyrra när inte hon va med!!!!
Tänk någon gång! 
Snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0