Åk inte till "södra djursjukhuset".."SUGER!!!!!

Hej,
Jag är jävlit sur asså..!!
Pappa och jag åkte till södra djursjukuset.. -.-
Vi fick vänta i 4 tim

fett irriterad för det..
Vi kom liksom först av alla och dom bah: Aa ni får vänta..
Sen kom dä andra och dom släpte in dom Asså 4 tim?
Lite överdrivet asså så jävla taskigt jag fick fan damp på den där jävla käringen så bah:
Jaa vi gör så gått som allt för att släppa in er..-.-
Jag bah: MEN BEVISA DET DÅ
Kaxade mot henne skit mke asså.. Sen jag bah JAG VILL HEM det går fan fotare att gå runt hela jorden än att sitta här asså.. Och hon hörde.. Det va också meningen..!!
men iaf så åkte pappa iväg igen han tror han har en chans jag bara: aa Lycka till....!!
men men så har jag lyssnat på : 

Cheb Khaled - C'est La Vie (RedOne skit länge hahaha men

Lyssnat på den typ 7 gånger men iaf så ska jag Packa 

"KANSKE" asså bror på pjotisen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0