Godmorgon

 
Just nu sitter jag och försöker smsa en kpompis.. 
Men men har precis vaknat för charlie sparkade i min rygg och sparkade ner mig på golvet...
Menmen idag så har madde♥ Party..iiii      men men jag fötfarande trött.!!! 
ja ba: Mamma kan du gör något t mig jag är fett hungrig..!
Hon bah: Rebecca vad vill du ha ? 
Jag: vne..!
Men säg nuu ja ska åka t tumba och köpa några saker,, 
Jag ba: chocklad    Makisar.. äpplee   
Var du inte hungirig..
 
Jag: joo men ..
hahahah 
 
Men nu har hon åkt oh köpt det jag vill ha! får väl ta macka och något på... 
men iaf så.. 
 
HAHAHAHAHAHAHA älskar den bilden!# 
aja ska väl äta nurra och komma på en hämd t charlie....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0